silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "nawet wystarcza - kiedyś jeździłem autem ponad 300 konnym" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "miałem małą wadę fabryczną - usunięto na gwarancji (synchronizator 2 bieg)" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "jak na tą klasę auta to OK" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "super !" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "w tej wersji czesi się starają" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "climatronic działa prawidłowo" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "przód - ok, tył - przydało by się więcej, ale jest ok" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "TDI :)" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "to przecie vw :)" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "jak na vw z takim wyposażeniem to tanio < 90.000 PLN" |
|
"moje wysokie oceny jak na to auto spowodowane były porównaniem ocen koreańskich złomów :)
Mam jeszcze sportowe audi (315KM) i skoda jakością wykończenia napewno jest gorsza, ale za te pieniądze to jest dobre autko. TDI, 4xAIR BAG, ABS, ASR, EDS, climatronic, komputer, check system, napinacze pasów, skóra, podgrzewane fotele, centralny, pełna elektryka, pilot, 5xALU 16", szyberdach, światła ksenonowe z samopozycjonowaniem, radio-kaseta ze zmieniarką i wiele innych dodatków.
polecam" |