silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Względnie cichy, dostatecznie dynamiczny, oszczędny" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "poszczególne biegi wchodzą leciutko, praktycznie same" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Doskonale trzyma sie drogi, dobrze tłumi nierówności, super trzyma na zakretach" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Hamulce skuteczne i b. dobrze wspomagane" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Słabą widoczność przy parkowaniu tyłem rekompensują czujniki cofania" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "Materiały wykończeniowe są zadowalającej jakości" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "Układ Climatronic załatwia wszelkie problemy bez udziału kierowcy" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "Z tyłu mogłoby być więcej miejsca na nogi, ale i tak jest nieźle" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "Bez zarzutu, silnik TDI jest odbierany jako miłe dla ucha mruczenie i nie trzeba go przekrzykiwać" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "5,8 ON na 100 km mówi wszystko (70% przebiegu to jazda po mieście)" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "Po przebiegu 16000 bez jakichkolwiek uwag" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Za 65000 zł dostałem auto z takim wyposażeniem, że za podobny innej marki zapłaciłbym min. 90" |
|
"Po 19 miesiącach eksploatacji mój zachwyt dla tego auta nie maleje. Szczególnie doskonale spisywał się na autostradach, w czasie ostatnich wakacji. Utrzymywanie prędkości podróżnej na poziomie 150-160 km/h nie stanowiło problemu. Należy jednocześnie pochwalić umiarkowany apetyt na ON (5,7-5,8/100 km). Jedyna wada to dziwnie miękki lakier, który wystarczy musnąć, żeby pozostała ryska. Problem ten jednak dotyczy chyba wszystkich samochodów, bo przyglądałem się Mercedesom, Golfom, Toyotom, Peugeotom i miały ten sam problem." |