Podczas wystawy MOTOR BIKE SHOW 2004, która odbyła się w dniach 12-14 marca br. w hali AWF przy ul. Marymonckiej 34 w Warszawie, Suzuki Motor Poland zaprezentowało wizję motocykla przyszłości stworzoną przez inżynierów z Hamamatsu – koncepcyjny motocykl G-STRIDER. Jest to pojazd następnej generacji, wyposażony w wiele innowacyjnych rozwiązań. Pozycja kierowcy wzorowana jest na pozycji zrelaksowanego człowieka przebywającego w stanie nieważkości. Chłodzony cieczą silnik jest czterosuwowy, rzędowy, dwucylindrowy, o pojemności 916 cm3. Napęd na tylne koło realizowany jest przez bezstopniową przekładnię pasową sterowaną elektronicznie (SECVT).
G-Strider został wyposażony w zaawansowany samodiagnozujący układ kierujący, który kontroluje wszystkie podzespoły motocykla. Dane prezentowane są na ciekłokrystalicznym kolorowym monitorze, który może również służyć jako wyświetlacz wideofonu lub GPSu. W miejsce lusterek wstecznych zastosowano ekrany, które poprzez dwie kamery, przekazują obraz znajdujący się za plecami kierowcy. Za nagłośnienie odpowiadają cienkie jak papier głośniki wbudowane w górnej części przedniego schowka.
Kierownica, podnóżki, siedzenie i oparcie kierowcy, oparcie pasażera oraz szyba są regulowane elektrycznie pozwalając na indywidualne i komfortowe dopasowanie pozycji w czasie podróży. Futurystyczna stylizacja, technologia oraz wygoda i prostota obsługi sprawiają, że jazda G-Striderem może być wyjątkowo inspirująca.
Innowacyjny styl i wysoki standard prowadzenia zapewnia awangardowy, spawany laserowo, przedni wahacz pchany. Hamulce o promieniowych czterotłoczkowych zaciskach wyposażone zostały w ABS i umieszczone na siedemnastocalowym kole o wymiarach 140/60R17. Tylne koło dzięki imponującym rozmiarom - 220/40R18 -zapewnia w czasie jazdy wysoką stabilność pojazdu.