Suzuki Motor Poland, po sukcesie odniesionym w Polsce przez model Ignis, wprowadza na nasz rynek kolejny model: Lianę. Modele testowe są już dostępne w Polsce, a od lipca będzie można nabyć Lianę w 26 salonach sprzedaży Suzuki.
Liana jest dostępna w dwóch wersjach: sedan i hatchback, oba o pojemności silnika 1.6 i mocy 106 KM. Auto wyposażone będzie w klimatyzację, ABS, radio z odtwarzaczem CD i sześcioma głośnikami, cztery poduszki powietrzne (czołowe i boczne), wzmocnienia boczne drzwi, elektrycznie podnoszone szyby w czterech drzwiach, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne oraz przednie światła przeciwmgielne i centralny zamek ze zdalnym sterowaniem. Samochód produkowany jest w Japonii.
Przy projektowaniu modelu Liana duży nacisk położono na bezpieczeństwo i komfort jazdy. Wysoka kabina, duża powierzchnia przeszklenia, pochylone słupki oraz fotel kierowcy z regulacją wysokości zapewniają doskonałą widoczność.
Niewielki promień skrętu ułatwia parkowanie, a opracowany przez Suzuki cichobieżny łańcuch rozrządu zapewnia sprawną i niemal bezgłośną pracę silnika. Inne atuty Liany to ergonomicznie zaprojektowane i rozmieszczone elementy sterowania pojazdem oraz obszerne i bogato wyposażone wnętrze.
Cena samochodu z lakierem metalicznym na rynku polskim wynosi w wersji sedan 54 900 zł, a w wersji hatchback 52 900 zł.
"Liana to typowy samochód rodzinny dla osób, które podczas podróży cenią przede wszystkim wygodę oraz bezpieczeństwo swoich bliskich. – powiedział Harumichi Uto, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland. – "Mam nadzieję, że podobnie jak Ignis spodoba się polskim klientom".