...integralną część sylwetki samochodu. Jest to odpowiedź Suzuki na oczekiwania rynku europejskiego, gdzie klienci pragnęli Grand Vitary w nieco bardziej miejskim stylu. Nowa wersja trafi do dealerów europejskich wczesnym latem 2010 roku.
Od 1988 roku, gdy zaprezentowano model Vitara pierwszej generacji, pojazd budowany jest w oparciu o konstrukcję ramową i napęd 4x4 – kluczowe czynniki przesądzające o doskonałych własnościach w terenie, cechujące każdy prawdziwy samochód terenowy. Obecna Grand Vitara trzeciej generacji ma stylowe nadwozie o wyraźnie zaznaczonych liniach i starannie zaprojektowane wnętrze. W tylnej części nadwozia umieszczono koło zapasowe – znak rozpoznawczy samochodów terenowych i typu SUV.
Grand Vitara trzeciej generacji zdobyła wielkie uznanie nie tylko wśród fanów pojazdów typu SUV, ale także wśród mieszkańców miast. Aby jeszcze lepiej zaspokoić oczekiwania tej ostatniej grupy klientów, Suzuki wprowadza teraz na rynek dodatkowo miejską odmianę Grand Vitary. Wersja bez koła zapasowego na tylnych drzwiach wygląda równie stylowo i jest jeszcze lepiej przystosowana do poruszania się po coraz bardziej zatłoczonych ulicach i parkingach współczesnych miast.