Model Kizashi, który zbiera słowa uznania ze strony dziennikarzy motoryzacyjnych i właścicieli aut zdobył tytuł w kategorii „samochód średniej wielkości”. Kizashi został wysoko oceniony za stylistykę, prowadzenie, poziom komfortu, ergonomię, praktyczne rozwiązania, bezpieczeństwo, gwarancję, a także koszty użytkowania i cenę. W badaniu wzięło udział ponad 68 000 kierowców. Został uznany „Najlepszym samochodem średniej wielkości”.
Jesteśmy niezwykle dumni ze zwycięstwa Kizashi w AutoPacific, mówi Steve Younan, Dyrektor działu planowania produktu i marketingu amerykańskiego oddziału Suzuki. Uznanie ze strony konsumentów potwierdza, że Kizashi to stylowa alternatywa samochodu średniej wielkości, zapewniając bezpieczeństwo, niezawodność i dostępność cenową. {AKAPIT{ Kizashi to pierwszy sportowy sedan Suzuki w segmencie średnich aut. Zadebiutował na rynku amerykańskim w grudniu 2009 roku. Sprzedaż na polskim rynku rozpoczęła się w listopadzie 2010r.