...w tym tygodniu w Londynie, podczas wystawy samochodowej MPH’07.
Co więc proponuje nam Autodelta? Przede wszystkim podrasowany silnik – 3,2-litrowy silnik V6 z Alfy doładowano kompresorem Rotrexa, dzięki czemu ma moc 348 koni mechanicznych i maksymalny moment obrotowy, wynoszący 430 Nm. Wskazówka prędkościomierza w Spiderze Autodelty zatrzymuje się przy 260 km/h, a od 0 do 100 kilometrów na godzinę rozpędza się on w 5,4 sekundy.
Oczywiście inżynierowie Altodelty dobrali się także do zawieszenia, układu hamulcowego, skrzyni biegów i elektroniki samochodu – poprawiając ich charakterystykę.
Z wyczuciem potraktowano także stylowe nadwozie, dzieło włoskich projektantów. Dodano nowy, zintegrowany przedni zderzak z większymi wlotami powietrza i znaczkiem Autodelty, nowe fartuchy boczne poprawiają aerodynamikę auta. Nowy tylny zderzak wyposażono w dyfuzor. Końcówki rur wydechowych mają owalny przekrój, podobnie jak tuningowany przez Autodeltę w zeszłym roku model Brera J5.
Układ wydechowy stworzono przy współpracy z firmą Ragazzon. To jednak nie jedyny znany partner Autodelty – opony dostarczył Dunlop, a aluminiowe felgi OZ Wheels.