Magnesem będzie bowiem inna ślicznotka z Arese, czyli Alfa Romeo 8C Spider. Już wersja coupe jest autem, które wzbudza czystą euforię u każdego wielbiciela motoryzacji i pięknych kształtów.
Wersja otwarta jest jeszcze piękniejsza i równie ekskluzywna. Nie spodziewajcie się, że zobaczycie egzemplarz 8C Spider w pobliżu waszego miejsca zamieszkania. Powstanie tylko 500 egzemplarzy, które na pewno znajdą swoich nabywców zanim skończy się genewski show. W tym przypadku cena nie ma większego znaczenia, z dziennikarskiego obowiązku informujemy jedynie że wynosić ma około 200 tysięcy euro.
Genewska premiera modelu 8C Spider nie jest wcale przypadkowa. Właśnie podczas salonu w Genewie grupa międzynarodowych dziennikarzy wybiera kabrioleta roku. Naszym zdaniem Alfa 8C Spider ten tytuł ma już "w kieszeni".
Oprócz modelu 8C Spider, Alfa pokaże odświeżona gamę modelu 159. Przewidziano trzy nowe wersje wykończenia wnętrza - White Ice, Crystal Blue oraz Gray Indigo. Na desce rozdzielczej pojawią się lepsze materiały wykończeniowe, w tym wstawki imitujące tytan. Poprawi się też czytelność wielofunkcyjnego wyświetlacza komputera pokładowego.
Model 159 dostępny będzie w nowych kolorach karoserii, a we wnękach kół pojawią się aluminiowe obręcze kół w nowych wzorach. Alfa 159 na sezon 2008 jest lżejsza o 45 kilogramów. To zasługa aluminiowych elementów zawieszenia, nowych zacisków hamulcowych i lżejszych kół.
Nie zabraknie starej znajomej, czyli Alfy 147 w "nowych" wersjach. Jedną z nich będzie Alfa 147 Ducati Corse ze 170-konnym silnikiem wysokoprężnym HP 1.9 JTDM i systemem napędu "Q2". Piękna Brera pojawi się jako Spider z 200-konnym dieslem JTDM i zautomatyzowaną skrzynią biegów "Q-Tronic", oraz jako coupe z 260-konnym silnikiem 3,2 V6 24V i 6-biegową manualną skrzynia biegów. Oba auta wykończone będą czarno-czerwoną skórzaną tapicerką obejmującą również boczne panele deski rozdzielczej i pokrycie konsoli.
Model GT zobaczymy w kolejnej odmianie specjalnej o nazwie Black Line III z silnikiem 1,9 JTDM o mocy 170 KM.