Plany sprzedażowe mówią o 85 000 pojazdów rocznie. Koncern planuje osiągnąć ten pułap do 2014 r. Plany wydają się ambitne, jeśli weźmiemy pod uwagę, iż w 2009 Alfa znalazła na całym świecie 103 000 nabywców. Pokazuje to, jak duże nadzieje firm pokłada w rynku amerykańskim.
Sprzedaż zacznie się od modelu MiTo, następnie w 2014 r. dołączy do zestawu pięciodrzwiowa Giulietta. Nie wiadomo kiedy do Amerykanów dotrze Giulia, czyli następca stylowego modelu 159. Wiadomo za to, że samochód będzie oferowany zarówno w wersji 2WD jak i 4WD. Pod maską znajdzie się V-szóstka Pentastar od Chryslera, lub czterocylindrowy motor w technologi MultiAir.
Gamę pojazdów Alfy uzupełnią nowe modele, nad którymi trwają właśnie prace. Biorąc pod uwagę charakterystykę rynku w USA, kluczowymi dla sprzedaży mogą się okazać dwie koncepcje pojazdów SUV, które najprawdopodobniej będą korzystały z rozwiązań Chryslera. Jeszcze nie wiadomo kiedy zostaną one wprowadzone do produkcji.