MotoNews.pl

Kia oficjalnym sponsorem UEFA EUROTOP

Kia oficjalnym sponsorem UEFA EUROTOP08.03.2010
Grono oficjalnych sponsorów rozgrywek piłkarskich UEFA EURO 2012 oraz UEFA EURO 2016™ powiększyło się o firmę Kia Motors Corporation. Strategiczne porozumienie z UEFA w zakresie przedłużenia sponsoringu europejskich mistrzostw w piłce nożnej UEFA ...

...na lata 2012 i 2016 zostało zawarte w seulskiej siedzibie Kia Motors. Ze strony koreańskiej umowę podpisał Hyoung-Keun Lee, prezes Kia Motors Corporation a ze strony UEFA – prezydent tej organizacji, Michel Platini.

„Przedłużenie umowy o sponsoringu z Hyundai-Kia Automotive Group, jedną z najbardziej obiecujących firm światowych napawa nas prawdziwym zadowoleniem. Będziemy gorąco kibicować Kia w jej działaniach na rzecz popularyzacji marki poprzez sponsoring rozgrywek futbolowych.” – stwierdził Michel Platini.

Mistrzostwa UEFA, najbardziej prestiżowy turniej futbolowy w Europie, rozgrywane są co cztery lata w czterech grupach po cztery drużyny z 16 krajów Europy. Współgospodarzami UEFA EURO 2012™ wybrane zostały – Polska i Ukraina. AKAPIT} W finałowym turnieju UEFA EURO 2016™ udział brać będą 24 kraje – wobec 16 w roku 2012. Swe kandydatury jako gospodarze mistrzostw 2016 roku zgłosiły już Francja, Włochy i Turcja.

Początek oficjalnego sponsoringu FIFA przez Kia datuje się od roku 2007 i obejmuje obecnie mistrzostwa świata FIFA 2010 World Cup. Już w ramach UEFA EURO 2008™ Kia należała do grona Partnerów EUROTOPu UEFA, tak więc nowe porozumienie z tą organizacją niejako przypieczętowuje pozycję Kia jako jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w sporcie futbolowym.

Zgodnie z podpisaną umową – Kia otrzymuje najważniejsze prawa sponsorskie na wszystkich imprezach UEFA EURO, w tym prawo wykorzystywania logotypów, emblematów i firmowego oznakowania na stadionach piłkarskich. Samochody użytkowane na potrzeby obu edycji mistrzostw UEFA EURO pochodzić będą z „młodej duchem” gamy pojazdów marki Kia.

W obliczu przewidywanej widowni 700 milionów osób w samej tylko Europie oraz spodziewanego zainteresowania publiczności w skali globalnej – korzyści z partnerstwa EUROTOPu UEFA dla Kia wydają się być wprost fantastyczne.

Mistrzostwa piłkarskie UEFA 2008 pokazywane były w 200 krajach świata, a łączna liczba oglądających sięgała 6,5 mld osób. Ponad milion osób kibicowało meczom na stadionach sportowych.

„Jako oficjalny sponsor EUROTOPu UEFA, Kia dołoży wszelkich starań, aby spotkania narodowych drużyn w ramach UEFA przebiegały w jak najlepszej atmosferze.” – powiedział z okazji podpisania nowego porozumienia Mong-Koo Chung, szef Hyundai-Kia Automotive Group – „Nasze zaangażowanie i wsparcie dla UEFA będzie istotnym czynnikiem podnoszenia rozpoznawalności marki Kia i umacniania jej pozycji jako firmy o zasięgu światowym.”

Źródło: KIA
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata