POP wyróżnia się niekonwencjonalnym designem: kształtem szyb bocznych, przednią częścią przypominającą perforowaną taśmę, podświetlaną „atrapą chłodnicy”, kamerami zapewniającymi widoczność z tyłu, umieszczonymi przy każdej parze drzwi, szklanym dachem i prostym wzornictwem kół. Stylistycznie bardziej nawiązuje do futurystycznych rowerów służących do bicia rekordów szybkości, niż do pojazdów czterokołowych.
W kabinie fioletowe wykończenia tworzą spokojne, przytulne wnętrze, kształtem przypominające z kolei raczej statek kosmiczny. Przed kierownicą umieszczono mały kawałek pleksiglasu z przezroczystym, organicznym wyświetlaczem LED (tzw. TOLED©), przekazującym informacje o prędkości, stopniu naładowania baterii i innych, podstawowych parametrach pojazdu. Jeśli akurat nie prezentuje żadnych danych pozostaje całkowicie przezroczysty. Po prawej stronie kierownicy umieszczono chromowany panel z jednym tylko przyciskiem. Pracę systemu audio, nawigacji i klimatyzacji kontroluje się za pomocą ekranu dotykowego.
Przedni fotel wygląda jak wyrzeźbiony przez naturę – ma bardzo płynne linie. Tylny fotel ustawiono nieco pod kątem, dzięki czemu pasażer ma do dyspozycji sporo przestrzeni, biorąc pod uwagę, że mówimy o samochodziku o szerokości 1,74 m, z rozstawem osi mierzącym zaledwie 2,055 m.
POP ma w pełni elektryczny napęd, z silnikiem o mocy 60 KM i maksymalnym momencie obrotowym 190 Nm. Napędza go wydajna, kompaktowa bateria litowo-polimerowa, którą można naładować w zaledwie 6 godzin. Prędkość maksymalna POPa to 140 km/h, a zasięg po jednokrotnym naładowaniu wynosi 160 km.
Więcej zdjęć nowego konceptu marki KIA znajduje się tutaj.
Na stoisku koreańskiego producenta debiutuje także nowy sedan Optima i nowe wersje modelu Sportage. Więcej informacji na temat paryskiej ekspozycji Kia Motors znajduje się tutaj , a poniżej pokazujemy, jak KIA POP prezentuje się w stolicy Francji.