Orężem w walce z konkurentami w przyszłym roku ma być nadal cee’d oraz fantastycznie przyjęty przez klientów nowy Sportage. Wsparte one zostaną modelami Venga, Soul, Sorento oraz zmodernizowanym modelem Kia pro_cee’d, nowym Picanto i Optimą. Te dwa ostatnie poprawią z pewnością pozycję koncernu nie tylko w segmencie sprzedaży dla klientów indywidualnych, lecz także dla flot. Produkcja pro_cee’da po face liftingu właśnie się rozpoczęła. Światowa premiera Picanto będzie miała miejsce w Genewie a w polskich salonach auto pojawi się w drugim kwartale 2011. W czwartym kwartale natomiast wprowadzona zostanie do sprzedaży należąca do segmentu D limuzyna Kia Optima.
Zdaniem Wojciecha Szyszko. dyrektora zarządzającego Kia Motors Polska, sprzedaż nowych samochodów osobowych spadnie w Polsce w 2011 roku o 10%. Biorąc jednak po uwagę ofensywę produktową koreańskiego producenta oraz coraz mocniejszą pozycję na rynku celem Kia Motors Polska jest w roku 2011 osiągnięcie sprzedaży na poziomie 17 000 szt. samochodów oraz zwiększenie udziału w rynku do 5,5%.