...w marcu w Genewie i został zaprojektowany specjalnie na potrzeby rynku chińskiego.
Stylistycznie nawiązuje do popularnego na tamtejszym rynku sedana K5. (na innych rynkach znanego pod nazwą Optima).
W przedniej części K2 rozpoznamy typową dla marki Kia kratkę atrapy chłodnicy w kształcie “nosa tygrysa”, duże wloty powietrza, dynamicznie zachodzące ku tyłowi reflektory i światła przeciwmgielne o innowacyjnym wyglądzie. Linia boczna i kształt bagażnika oraz dwubarwny zderzak tylny nadają K2 nieco bardziej sportowego charakteru.
We wnętrzu, jak zapewnia producent znajdziemy przestrzeń i wygodę oraz deskę rozdzielczą przystosowaną ściśle do potrzeb kierowcy, a także kierownicę obitą skórą i drzwi wyłożone tkaniną. Tylna kanapa składa się w stosunku 60:40. K2 jest dłuższe, szersze i niższe od poprzedniej generacji Rio: ma 4,37 m długości, 1,7 m szerokości I 1,46 m wysokości, a rozstaw kół wynosi 2,57 m. Pojemność jego bagażnika to 500 l
K2 ma być pozycjonowane na rynku chińskim jako mały samochód klasy premium. W czerwcu tego roku wejdzie do produkcji w fabryce w Jiangsu. Pięciodrzwiowy hatchback K2 będzie natomiast produkowany począwszy od sierpnia tego roku.