silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "dynamiczny, gorzej z elestycznością (wysoko połozony maks. moment), bezawaryjna konstrukcja, żadnych badziewnych EGR, EVAP itp. Szkoda, że nie ma w ocenach 4+" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "czasami mam problem z wrzuceniem wstecznego, reszta Ok" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "żadnych wodotrysków, tradycyjna konstrukcja ale jak na polskie dziury i polska kieszeń to chyba lepiej bo rokuje duza niezawodnosć" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "troszkę telepie przy zagrzanych tarczach na przodzie" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "idealna" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "zależy do czego porównać, mogłyby byc miękkie plastiki Szkoda, że nie ma w ocenach 4+" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "żle usytuowany jest reset licznika, brakuje regulacji lędźwiowej foteli,. Szkoda, że nie ma w ocenach 4+" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "idealnie" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "z tyłu trochę mało miejsca, przód idealnie. Szkoda, że nie ma w ocenach 4+" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "głośny powyżej 130 km / h ale poniżej cisza aż miło" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "bardzo spalanie spadło po pierwszym przeglądzie - chyba sie dotarł po 15 tys. Szkoda, że nie ma w ocenach 4+" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "nawet żarówka sie nie spaliła, ideał na kółkach, przynajmniej do 30 tys. (przez pół roku tyle najechałem i nic)" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "za takie pieniądze to ideał" |
|