komentarz: "6-biegowa rewelacyjnie spasowana z silnikiem 1,4 benzyna"
układ jezdny
ocena:4
komentarz: "wspomaganie progresywne rewelacja - przy parkowaniu można kręcić jednym palcem a do szybkiej jazdy ustawienie sport i mamy sztywną kierownicę. Niby bajer a jak cieszy !"
układ hamulcowy
ocena:4
komentarz: "ABS i kontrola trakcji działa bez uwag"
widoczność
ocena:4
komentarz: "brak uwag"
jakość wykończenia
ocena:4
komentarz: "dobra a z pakietem DFA, który dostałem w gratisie już zadowalajaca"
ergonomia
ocena:4
komentarz: "na razie brak uwag"
wentylacja i ogrzewanie
ocena:5
komentarz: "do obecnej chwili sprawdza się b/u. Panel klimy czytelny i łatwy w obsłudze."
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "pasażerowie i kierowca do 180cm wzrostu (wyższych nie woziłem) - doskonała. Z tyłu na kanapie naprawdę dużo miejsca - mieszczą się trzy dorosłe osoby, do tego kanapa nachylona i wygodna też dla nich do długiej jazdy. Z przodu nikt łokciami się nie zawadza a ala-kubełkowe fotele dobrze trzymają."
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:4
komentarz: "bardzo głośne letnie opony powyżej 100 km/h na których samochód wyjechał z salonu. Rozważam wymianę opon, poza tym spoko. Na zimę założyłem CONTINENTALE T850 i jest już cisza."
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:4
komentarz: "oszczędny poza miastem i na autostradach - tu przydaje się 6 biegowa skrzynia - pali ok.6,8 l/100km z klimą (przy jeździe do 130 km). Przy włączonym precyzyjnie działającym tempomacie schodzi nawet do 6,3l. W mieście ok.7,6l/100 km (z klimą)."
niezawodność
ocena:4
komentarz: "po 6 tysiącach przebiegu wizyta w salonie - piszczał czujnik parkowania tył, który był dodatkowo dokładany - szybki serwis - dzisiaj dzwonię i jutro rano robią - zajęła naprawa ok.15 minut - także tu nie narzekam - wszystko gwarancyjnie i bezproblemowo."
stosunek ceny do jakości
ocena:5
komentarz: "W tej cenie - 56tyś (w tym pakiet komfort DFA) ciężko trafić samochód z innej stajni odpowiadający wielkością i wyposażeniem. Za tą cenę nie mam tylko skóry i alufelg. Do tego gratis dostałem ubezpieczenie na cały rok. Proszę nie porównywać ceeda do małej toyoty bo to dwa inne samochody. W moim ceedzie mam w końcu bagażnik i można do niego sporo załadować. Do tego jazda na dłuższe trasy nie męczy - ładnie trzyma się kolein czego nie można powiedzieć o i10, yaris czy rio. Kupiłbym drugi raz ceeda."
Podsumowanie:
"Ogólnie silnik który jest w moim ceedzie - 1,4 /100 koni mile mnie zaskoczył. Ma bardzo dobre osiągi i elegancko zbiera się w mieście. Dobrze zestrojona 6-biegowa skrzynia biegów nie męczy silnika i oszczędza paliwo. Polecam udać się do dużego miasta i konkretnego salonu bo różnica w cenie może być ogromna. Ja po swojego jeździłem 130 km do Warszawy bo w salonie w mojej miejscowości (Płock) dawali mi w tej cenie tylko czerwonego i z podstawowym wyposażeniem. W Warszawie w tej cenie dołożyli mi lakier metalic i kolor jaki chciałem, pakiet DFA - klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z funkcją chłodzenia schowka, tempomat, progresywne wspomaganie układu kierowniczego, skórzane wykończenia kierownicy, drążka i hamulca ręcznego a także klamki chromowane. Na koniec dołożyli mi jeszcze w gratisie czujnik parkowania tył i ubezpieczenie na rok . Jak widać warto popytać bo różnica w cenie ogromna. Polecam salon z Warszawy - na Połczyńskiej 33 i pana Daniela Dmocha z którym idzie wszystko załatwić (służbowy telefon: 501750008)."