silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "kto zmierzył te 102 Nm?" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "superelastyczna - "wyrąbałem dopiero przy ok.270tyś." | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "szerszy od fiesty, miękki - zalecam ogumienie w rozmiarze 155/70 z kierunkowym bieżnikiem," | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "hamuje" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "mocno wystające zderzaki, rogi często niezauważane przez innych" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "czego można spodziewać się po samochodzie w takiej cenie" | |
ergonomia | ocena: 3 | komentarz: "jeździłem gorszymi, lecz do rozmieszczenia przycisków trzeba się długo przyzwyczajać" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "ogrzewanie słabe - dmuchacz min. na 2, zbyt szczelny przy opuszczonej szybie konieczna owiewka latem ok-kolor biały i atermiczne szyby przez 3 lata" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 3 | komentarz: "wbrew pozorom dość duża" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 2 | komentarz: "cztery głośniki montowane seryjnie trzeba wykorzystywać min.na 60% mocy inaczej nic nie słychać" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "przy dynamicznej jeździe w mieście max.6,5 litra, gorzej na trasie - zbyt lekki trzeba nadrabiać obrotami" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "nic dodać nic ująć - perfect" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "j.w. super" |
|