Grupa Renault ułatwia życie klientom biznesowym i indywidualnym dzięki systematycznie wprowadzanym innowacjom w zakresie produktów, designu, technologii i usług dostosowanych do ich potrzeb. Obecnie Grupa odnawia część swojej oferty, chcąc umocnić pozycję lidera na rynku samochodów dostawczych:
- Nowe Renault Master z nowym, większym i bardziej solidnym przodem, całkowicie zmienionym wnętrzem, nowymi systemami wspomagania prowadzenia (Rear View Assist, Side Wind Assist), mocniejszymi i bardziej oszczędnymi jednostkami napędowymi (nawet do 180 KM/400 Nm). Ułatwia życie klientom dzięki nowemu innowacyjnemu wyposażeniu. Nowy Master jest dostępny również w elektrycznej wersji jako Nowy Master Z.E.
- Nowe Renault Trafic jest dogłębnie przeprojektowanym, uniwersalnym furgonem o starannie dopracowanej stylistyce nadwozia i wnętrza. Jest wyposażone w nowe silniki i nową automatyczną skrzynię biegów. Nowe Renault Trafic jest także dostępne w wersjach do przewozu osób – Trafic Osobowy oraz SpaceClass.
- Nowy Renault Alaskan (nie jest oferowany na rynku polskim) jest bardziej atletycznym i bardziej wytrzymałym pick-upem z nowym wyposażeniem, który zapewnia maksymalne bezpieczeństwo. Jego ładowność została zwiększona do 1,1 tony.
- Kangoo Z.E. Concept to studyjna, elektryczna wersja miejskiego samochodu. Zapowiada odnowienie gamy Kangoo planowane w 2020 roku. Zwraca uwagę muskularną i dynamiczną stylistyką i jest świetnie dostosowane do zmian w sposobie pracy i w mobilności.
Renault Alaskan, Master, Trafic
Rok 2018 był dla nas rekordowy pod względem sprzedaży samochodów dostawczych. Sprzedaż wzrosła o 34% w stosunku do poprzedniego roku. W 2019 roku będziemy kontynuować odnowę gamy, by lepiej spełnić oczekiwania naszych klientów. Wykorzystamy naszą markę ekspercką Renault Pro+ i ofertę inteligentnych usług mobilnych. Będziemy rozwijać innowacyjne rozwiązania, aby wesprzeć naszych klientów biznesowych w poszerzaniu i usprawnianiu działalności. - Denis Le Vot, dyrektor pionu samochodów dostawczych Grupy Renault i Nissana
Po prezentacji samochodu koncepcyjnego EZ-PRO Grupa Renault eksploruje nowe sposoby dostaw ostatniego kilometra za pomocą EZ-FLEX, elektrycznego i wyposażonego w inteligentne technologie modelu koncepcyjnego, który jest jednocześnie kompaktowy i zwrotny.
Renault Trafic
Grupa Renault ma 120 lat doświadczenia na rynku samochodów dostawczych i była producentem wielu kultowych modeli. Od 1998 roku jest liderem na europejskim rynku samochodów dostawczych (bez pick-upów) i umacnia swoją pozycję w Ameryce Łacińskiej oraz regionie Azji i Pacyfiku. W 2018 roku Grupa osiągnęła nowy rekord sprzedaży z 619 229 sprzedanymi na świecie samochodami dostawczymi.
W ramach odnawiania gamy, Renault wprowadziło w Nowym Masterze i w Nowym Traficu wzmocnione i wspólne dla wszystkich modeli dostawczych elementy identyfikacji wizualnej marki. Nowoczesny, stwarzający poczucie solidności, wyrazisty i atrakcyjny design przodu w Nowym Renault Alaskanie powtarza się we wszystkich naszych modelach dostawczych. Pojawi się również w kolejnej generacji modelu Kangoo, którego zapowiedzią jest miejski elektryczny show-car Kangoo Z.E. Concept. - Laurens van den Acker, dyrektor ds. designu przemysłowego Renault
Po wprowadzeniu Mastera Z.E. i dzięki doskonałym wynikom Kangoo Z.E., które jest bestsellerem marki, Renault jest także pionierem i liderem na europejskim rynku elektrycznych samochodów dostawczych z udziałem 46,2%.
Renault Alaskan
Grupa Renault jeszcze nigdy nie miała tak mocnej pozycji na rynku. Obecnie dzięki Aliansowi z Nissanem i Mitsubishi chce stać się największym producentem samochodów dostawczych na świecie ze sprzedażą ponad 2,5 miliona sztuk łącznie do 2022 roku. Grupa zwiększa obecność na rynkach międzynarodowych, wprowadzając między innymi Renault Mastera w Korei Południowej. W Ameryce Południowej wprowadza nowe Kangoo, które jest specjalnie dostosowane do potrzeb klientów latynoamerykańskich, a w Argentynie i Kolumbii – pick-upa Dustera Oroch. W Chinach celem Grupy do 2022 roku jest wprowadzenie przez spółkę RBJAC (Renault Brilliance Jinbei Automative Company) siedmiu samochodów dostawczych (w tym trzech samochodów w 100% elektrycznych).