Najnowsze modele Renault: pełna hybryda w nowym Clio E-TECH, „pełna hybryda plug-in” w nowym modelu Captur E-TECH Plug-in uzupełniają najszerszą na rynku gamę samochodów elektrycznych, która obejmuje: nowe ZOE, Twizy, Kangoo Z.E. i Master Z.E.
Już niedługo gama będzie poszerzona o model z segmentu wyższego, czyli Mégane E-TECH Plug-in, który daje klientom możliwość wyboru technologii napędu dostosowanej do ich potrzeb (jazda na dłuższych trasach, uniwersalny miejski samochód itd.), a przy tym zapewnia niższą emisję CO2 i zużycie paliwa nawet na długich trasach. Ta bogata oferta wersji hybrydowych dostępnych dla wszystkich to gwarancja niezrównanej radości z jazdy samochodem elektrycznym.
Doświadczenie w segmencie samochodów elektrycznych
Grupa Renault jest pionierem na rynku elektromobilności i jest aktywnie zaangażowana w rozwój elektrycznych samochodów dla wszystkich dziś i w przyszłości. Grupa ma ponad 10-letnie doświadczenie w segmencie samochodów elektrycznych i wprowadza na rynek coraz bardziej wydajne i dynamiczne silniki hybrydowe.
Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech
Efektem prowadzonych przez nią prac rozwojowych są dedykowane silniki pod napęd hybrydowy, które zastąpiły tradycyjne zelektryfikowane jednostki spalinowe. Silniki E-TECH zapewniają:
- każdorazowy rozruch na silniku elektrycznym
- przyjemność z jazdy, bez względu na panujące warunki
- doskonałą sprawność energetyczną dzięki innowacyjnej skrzyni biegów o wielu trybach, skutecznemu odzyskiwaniu energii hamowania i mocnemu akumulatorowi.
Najnowsze rozwiązania są wynikiem wykorzystania wiedzy i doświadczenia zdobytego w Formule 1 i segmencie samochodów elektrycznych.
Nowe Clio E-TECH przekłada te atuty na konkrety. Nowy model może poruszać się po mieście w trybie w pełni elektrycznym przez 80% czasu jazdy, a zużycie paliwa w cyklu miejskim może być nawet o 40% niższe niż w wersji z silnikiem termicznym. Nowy Captur E-TECH Plug-in ma zasięg pozwalający na pokonanie 50 km w trybie w 100% elektrycznym z prędkością do 135 km/h w cyklu mieszanym (WLTP) i nawet 65 km w cyklu miejskim (WLTP City).