W marcu 2007 r. Grupa Renault sprzedała na całym świecie łącznie 236 848 samochodów (osobowych i użytkowych) swoich trzech marek: Renault, Dacia i Renault Samsung Motors, co stanowi spadek o 5,6% w stosunku do marca 2006 r.
Sprzedaż marki Renault na świecie zmniejszyła się o 7,2%, podczas gdy marka Renault Samsung Motors odnotowała spadek o 4,5%, natomiast sprzedaż Dacii wzrosła o 13,0%.
W Europie sprzedaż w marcu wyniosła 167 901 egzemplarzy, co oznacza spadek o 9,6%, a udział Renault w rynku wyniósł 8,3%. Zgodnie z przewidywaniami, w pierwszym kwartale 2007 r. utrzymywała się tendencja spadkowa. Nowy model Twingo będzie dostępny w sprzedaży juz od czerwca. Samochód ten ma rozpocząć realizację planów odzyskania udziałów w rynku przez markę Renault.