MotoNews.pl

Superoszczędny silnik wysokoprężny 1,5 dCi

Superoszczędny silnik wysokoprężny 1,5 dCi07.05.2001
W wyniku współpracy firmy Renault i korporacji Delphi powstał nowy, superoszczędny silnik wysokoprężny 1,5 dCi. Jednostka ta napędzać będzie Renault Clio i Twingo a następnie Kangoo ...

Superoszczędny silnik wysokoprężny 1,5 dCi 1 W wyniku współpracy firmy Renault i korporacji Delphi powstał nowy, superoszczędny silnik wysokoprężny 1,5 dCi. Jednostka ta napędzać będzie Renault Clio i Twingo a następnie Kangoo. Konstruktorzy tego silnika podkreślają przede wszystkim jego rewelacyjnie niskie zużycie paliwa, które wynosi średnio 4,5 litra na 100 kilometrów. W zależności od wersji motor uzyskiwać będzie od 65 KM i 160 Nm do 80 KM i 185 Nm. Wysokie wartości momentu obrotowego pozwoliły na polepszenie elastyczności i dynamiki jazdy przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa i emisji CO2.

W silniku 1,5 dCi zastosowany został system wtrysku bezpośredniego typu Common Rail opracowany przez Lucas Diesel Systems. Nowa jednostka wysokoprężna zastąpi stosowany dotychczas motor wolnossący 1,9 D.

wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata