Laguna i Master na podium

Laguna i Master na podium29.08.2006
Koncern Renault dwukrotnie zatriumfował w tym roku w konkursie "Laur Klienta 2006". Model Renault Laguna zdobył pierwsze miejsce w kategorii "Samochody Segmentu D", natomiast Renault Master zajął drugą pozycję w kategorii "Samochody Dostawcze" ...

Koncern Renault dwukrotnie zatriumfował w tym roku w konkursie "Laur Klienta 2006". Model Renault Laguna zdobył pierwsze miejsce w kategorii "Samochody Segmentu D", natomiast Renault Master zajął drugą pozycję w kategorii "Samochody Dostawcze".

Laguna i Master na podium 1 Redakcja Przeglądu Gospodarczego, dodatku do Gazety Prawnej, w tym roku po raz drugi przeprowadziła konkurs popularności produktów i usług na polskim rynku. Najpopularniejsze firmy, produkty i marki wyłonione zostały na podstawie opinii społeczeństwa badanej za pomocą ankiet w ponad 200 kategoriach.

Zdobywczyni Złotego Lauru Klienta – Renault Laguna – to samochód gwarantujący przyjemność jazdy, a jednocześnie bardzo bezpieczny. Pierwsza generacja tego modelu, jako pierwszy samochód na świecie, uzyskała maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach EuroNCAP w 2001 roku. Renault Laguna II posiada wszystkie elementy wyposażenia i parametry swojej poprzedniczki. Szczególną uwagę poświęcono jakości modelu eliminując usterki pojawiające się w pierwszej serii produkcyjnej, tzw. choroby wieku dziecięcego. Wyniki testu przeprowadzonego przez ADAC potwierdzają wysoki poziom jakości, oczekiwany przez klientów w tym segmencie.

Laguna i Master na podium 2 W Renault Laguna wszystko, od ergonomicznego rozwiązania elementów sterujących, po najbardziej innowacyjne technologie, zostało podporządkowane dążeniu do zapewnienia wyjątkowo wygodnego wnętrza i zwiększenia poziomu komfortu jazdy.

Renault Master stworzony został z myślą zarówno o największych klientach instytucjonalnych, jak i indywidualnych przedsiębiorcach, ponieważ cała gama opcji i rozwiązań jakie oferuje jest w stanie spełnić oczekiwania najbardziej wybrednych klientów. Master dostępny jest zarówno w wersji do przewozu towarów (nadwozia zamknięte – furgony lub otwarte – skrzynie i wywrotki) oraz do przewozu osób (kombi, minibus i bus). Oferowane są także rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów: dostępne są podwozia z pojedynczą lub podwójną kabiną oraz platformy z kabiną – przeznaczone do modyfikacji przez wyspecjalizowane firmy nadwoziowe. Nowy Master będzie dostępny z trzema wersjami mocy silnika 2.5 dCi: 100 KM (74 kW), 120 KM (88 kW) i 150 KM (107 kW).

Źródło: Renault