silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Super jak na 75 KM (szczególnie po założeniu magnetyzera)" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "Krótki pierwszy bieg (problem znika po założenu magnetyzera)" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Bez problemu (bez różnicy przy nowym iteraz po 30 000 km)" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Jak w nowym ( warunek czyszcenie smarowanie na przegl. 30 tyś nic nie wymieniono)" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "wystarczająca ( dyży "+" wsteczne lusterko kierowcy - dwa obszary widoczności)" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "Niezłe ( duży "+" radio z pilotem i odzielnym wyświetlaczem z pomiarem temperatury w cenie)" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "wszystko pod ręką ( nie tak jak w poprzednim modelu gdzie el. szyby były na środku)" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "Głośny wentylator, mała wydajność wentylacji, ogrzewanie ok!" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 3 | komentarz: "troche wąsko a z tyłu ciasno dla trzech osób (jeżeli nie są to małe dzieci)" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "naprawde jest cicho" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "mało pali szczególnie pozałożeniu magnetyzera nawet przy 170-180 km/h, więcei w mieście i zimą" | |
niezawodność | ocena: 3 | komentarz: "spodziewaj się po gwarancji problemów z odpaleniem (konieczna wymiana czujnika predkości na kole zamachowym)" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Największy " +" gdy dało się za nówkę 34 500 zł." |
|