Niedługo mija 60 rocznica powstania tego modelu (a raczej jego pierwotnej wersji , busa T1) i Abt chciał uświetnić tę datę wypuszczając na rynek własny, "sportowy" pakiet do Multivana.
Zmiany obejmują wzmocnienie silników TDI, 1,9- i 2,5-litrowego. Oryginalna moc mniejszych turbodiesli wzrosła z 85 KM (63 kW) do 110 Km (81 kW) i z 105 KM 130 KM (96 kW). 2,5-litrowa jednostka ze 130 KM (96 kW) przeszła na poziom 160 Km (118 kW), a w drugim wariancie z 195 Km (144 kW) na 174 KM (128 kW). Odpowiednio wzrósł także moment obrotowy. Do tego dodano opony 255/40ZR19 i 19-calowe felgi BR oraz cztery chromowane końcówki układu wydechowego.
Tuning wizualny auta obejmuje nowy spojler i kratkę grilla z przodu, lampy przeciwmgielne, osłony boczne oraz tylny fartuch i "skrzydło".
Naszym zdaniem samochód po zmianach wygląda ładnie, jednak van to van i nie da się z niego zrobić wyścigówki.