Phaeton to auto klasy wyższej, największa i najdroższa limuzyna wprowadzona na rynek przez Volkswagena w 2002 roku. Występuje tylko w wersji czterodrzwiowej, do wyboru są dwa rozstawy kół. Do cech charakterystycznych Phaetona należą, luksusowe wnętrze, z klimatyzacją ustawianą indywidualnie dla każdego pasażera, stały napęd na cztery koła i świecąca tablica rejestracyjna. Na płycie podłogowej wykorzystywanej w tym modelu oparty jest także Bentley Continental GT i Flying Spur.
Ze względu na ekskluzywny charakter tego samochodu, jego produkcja jest raczej skromna, codziennie schodzi z taśmy zaledwie 26 pojazdów.
Na moskiewskim salonie motoryzacyjnym nie zabrakło również Volkswagena - marka zaplanowała w stolicy Rosji kilka premier: nowe Polo w wersji sedan, nowy Touareg Hybrid, okręt ...
czytaj dalejNajnowsza odsłona okrętu flagowego Volkswagena ma przeprojektowany przód, łącznie ze standardowymi reflektorami biksenonowymi ze światłami skrętnymi wykonanymi w technologii LED. ...
czytaj dalej
Podczas salonu samochodowego w Pekinie Volkswagen oficjalnie zaprezentował swój odświeżony okręt flagowy - model Phaeton. Podstawowa wersja Phaetona mierzy 5 metrów 6...
czytaj dalej
Ekskluzywny Volkswagen Phaeton zadebiutował na rynku w 2002 roku zdobywając wiele pozytywnych opinii, co jednak nie miało odzwierciedlenia w sprzedaży. Teraz, koncern...
czytaj dalej
Pięcioma światowymi premierami i jedną premierą publiczną Volkswagen prezentuje interesujące spektrum technologii i trendów stylistycznych. Najistotniejszym punktem...
czytaj dalej
Takie słowa padły z ust Stefana Jacoby-CEO Volkswagena USA w wywiadzie udzielonym Automotive News. Dlatego koncern dokładnie przeanalizował błędy i następna generacja...
czytaj dalej