...z JE DESIGN nie zapomnieli także o poprawieniu osiągów.
Wykorzystywany w seryjnym Touaregu silnik V10 5.0 TDI zyskał dodatkowe 39 KM, co dało mu w sumie moc 352 Km (259 kW). Maksymalny moment obrotowy wzrósł z 750 Nm do 855 Nm. Od 0 do 100 km stuningowany Touareg przyspiesza w 7,4 sekundy (o 0,4 sekundy lepiej od wersji standardowej), a jego prędkość maksymalna to 234 km/h.
Wersja z silnikiem 3.0 V6 ma moc 285 KM/ 210 kW zamiast standardowych 225 KM, od zera do 100 km/h przyspiesza w 8,9 sekundy (standardowo: 9,9 sekundy) i rozpędza pojazd do 210 km/h.
Nadwozie sportowej wersji Touarega wyposażono w zestaw modyfikacji typu "widebody". Spojler zderzaka przedniego zaopatrzono w szereg otworów wentylacyjnych, dbających o to, aby "podkręcony" silnik poradził sobie z większymi wymaganiami. Do tego dochodzi zestaw bocznych progów z widocznymi otworami wentylacyjnymi i zmodyfikowany tylny fartuch. Zestaw uzupełniają specjalne przedłużenia nadkoli, poszerzające auto. Standardowe reflektory fachowcy z JE DESIGN zastąpili własnym modułem świetlnym o atrakcyjniejszym wyglądzie, w skład którego wchodzą światła przeciwmgielne i długie.
Aby Touareg "Wide Body" przyciągał uwagę także w nocy JE DESIGN oferuje do tego modelu także specjalny system oświetlenia z niebieskimi diodami LED (po 5 z każdej strony) wmontowanymi w progi i oświetlającymi nawierzchnię bezpośrednio pod drzwiami samochodu. Jest to jednocześnie ciekawy efekt specjalny, jak i element zwiększający bezpieczeństwo. Diody LED zastosowano także na tyle pojazdu.
Sportowego charakteru nadają autu dwie owalne, podwójne końcówki rur wydechowych ze stali nierdzewnej. Dzięki zastosowaniu modułu elektronicznie obniżającego pojazd, stosowanego przez JE DESIGN w autach z zawieszeniem pneumatycznym, prześwit między podwoziem a nawierzchnią drogi można zredukować o ok. 35 mm. Wersje z tradycyjnym zawieszeniem są oferowane z zestawem regulowanych sprężyn obniżających typu "coilover".
JE DESIGN podarował Tuaregowi dziesięcioramienne felgi 10 x 22" ET55 wykończone w kolorze matowiej czerni z przodem w kolorze matowego srebra oraz opony 295/30 R 22 Y. Aby je wyeksponować tuner musiał oczywiście popracować także nad rozstawem kół. Rozstaw kół przednich poszerzono o 60 mm, a tylnych o 80 mm.
We wnętrzu JE DESIGN ewidentnie poszalał z włóknem węglowym – pokrywa ono wewnętrzne strony drzwi, dolną część konsoli środkowej, górną część deski rozdzielczej i obudowę dźwigni zmiany biegów. Oprócz klasycznego antracytowego koloru włókna węglowego klienci mogą wybierać za dopłatą między takimi odcieniami, jak: niebieski, pomarańczowy, srebrny i brązowy. Fotele wykończony skórą lub alcantarą najwyższej jakości.
Oczywiście za dopłatą można także cieszyć się dodatkowymi gadżetami w postaci siedmiocalowych monitorów montowanych w tylnej części zagłówków, zmieniarki płyt DVD z pilotem, słuchawek bezprzewodowych, czy konsoli do gry.