We wnętrzu modelu CC umieszczono sportowe fotele, zmienioną tablicę przyrządów, nowy panel klimatyzacji oraz przestylizowaną kierownicę.
Auto pojawi się w pięciu wersjach silnikowych, trzech benzynowych i dwóch wysokoprężnych. Najsłabsza wersja benzynowa napędzana będzie silnikiem 1.8 TSI o mocy 160KM (przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8,6 sekundy; prędkość maksymalna 222 km/h), a nieco mocniejsza silnikiem 2.0 TFSI o mocy 200 KM (przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7,6 sekundy; prędkość maksymalna 237 km/h). W topowej wersji pracować będzie natomiast 300-konny silnik o pojemnośc i 3,6 litra znany z Passata R36, który będzie przekazywał całą swoją moc na obie osie (4Motion) za pośrednictwem automatycznej, dwusprzęgłowej przekładni DSG.
Producent obiecuje, że Passat CC z tym silnikiem przyspiesza ze startu zatrzymanego do 100 km/h w 5,6 sekundy, a maksymalnie rozpędza się do 250 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie).
Dla miłośników silników wysokoprężnych oddano do dyspozycji znany silnik 2.0 TDI w dwóch wariantach mocy: 140 i 170KM. Pierwszy z nich zadowala się jedynie 5,8 litra oleju napędowego na 100 km, a drugi potrzebuje zaledwie 6 litrów. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h to odpowiednio 9,8 i 8,6 sekundy. Prędkość maksymalna 213 km/h (140KM) i 227 km/h (170KM) jest wystarczająca.