Golf Plus, będący na rynku od 3,5 roku, z przodu upodobnił się do „szóstki", natomiast w tylnej części jego nadwozia zmienił się kształt dachu i zderzaka.
We wnętrzu auta znalazły się lepsze materiały wykończeniowe i ładniejsze detale. Nowe są też kierownica, zestaw wskaźników, czy panel automatycznej klimatyzacji.
Pod maską Golfa Plus po raz pierwszy znalazły się jednostki wysokoprężne wyposażone w system wtrysku typu common rail. Dzięki niemu, pracują teraz cicho i są pozbawione wibracji, jakie do tej pory towarzyszyły silnikom TDI z pompowtryskiwaczami.
Turbodiesle Plusa osiągają moc 90 lub 140 koni mechanicznych. Ponadto, z opcji wyposażenia podwyższonego Golfa zniknęły konwencjonalne automatyczne skrzynie biegów, które zostały zastąpione przez dwustopniowe przekładnie DSG - 6- lub 7-biegowe. Inna nowość to system wspomagający parkowanie, zwany Park Assist.
VW Golf Plus zadebiutuje na europejskich rynkach w marcu przyszłego roku.
Nowy Volkswagen Golf Plus na naszym fotoblogu.