MotoNews.pl

VW Scirocco zdobył tytuł -Męska Rzecz 2008-

VW Scirocco zdobył tytuł -Męska Rzecz 2008-19.01.2009
Prestiżowy tytuł najbardziej męskiego samochodu w plebiscycie "Męska rzecz 2008" zdobył Volkswagen Scirocco. Do konkursu zorganizowanego przez TVN Turbo zostały zgłoszone 144 produkty uszeregowane w 4 kategoriach.

„Bo męska rzecz być daleko, a kobieca wiernie czekać - jak śpiewała onegdaj Alicja Majewska w przypadku Scirocco się nie sprawdza. Męska rzecz być blisko, jak najbliżej - a kobieca tym bardziej. Czego Państwu serdecznie życzę. Zapraszam do świata Volkswagena.” - powiedział dr Jerzy Krężlewski, dyrektor Marketingu i PR marki Volkswagen, podczas wczorajszej ceremonii wręczenia statuetek. „Wyróżnienie to jest ukoronowaniem sukcesów sportowych jakie odniósł Scirocco jeszcze przed rynkową premierą oraz bardzo dobrych wyników sprzedaży zarówno w Polsce jak i w Europie.

VW Scirocco zdobył tytuł -Męska Rzecz 2008- 1Wybranie Scirocco najbardziej męskim samochodem 2008 roku jest dowodem na to, że Volkswagen obrał dobrą drogę podczas projektowania i tworzenia tego samochodu.” - dodał J. Krężlewski.

Do plebiscytu „Męska Rzecz 2008” przyjęto 144 zgłoszenia. Zostały one podzielone na 5 kategorii: samochód, hobby i sport, na co dzień, gadżety i elektronika oraz kobieta TVN Turbo. W pierwszym etapie konkursu, po dwudniowych obradach i testach, jury wyłoniło finalistów w każdej z grup. W drugim etapie, przez ponad 5 tygodni, telewidzowie oddawali swoje głosy na produkty, które ich zdaniem spełniają oczekiwania mężczyzn i są najbardziej przez nich pożądane.

Volkswagen Scirocco został zaprezentowany po raz pierwszy w 1974 roku i już dawno zyskał miano auta kultowego. Zaprojektowany przez Georgio Giugaro był przystępnym, przystosowanym do codziennego użytku, a dzięki napędowi na przednią oś - bezpiecznym samochodem sportowym na każdy dzień roku. Do tej właśnie tradycji nawiązuje nowe Scirocco. Wprowadzony do sprzedaży w minionym roku, wciąż wzbudza ogromne zainteresowanie. Oferuje przyjemność z jazdy, atrakcyjny design, supernowoczesne technologie, jak na przykład adaptacyjną regulację zawieszenia (DCC) czy siedmiobiegową przekładnię DSG oraz maksymalne bezpieczeństwo i typową dla każdego Volkswagena przydatność w życiu codziennym. To właśnie te cechy zyskały uznanie jurorów oraz widzów TVN Turbo i zdecydowały o zwycięstwie Scirocco w plebiscycie „Męska Rzecz 2008”.

Źródło: Volkswagen
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata