...dysponował "zaledwie" mocą 240 KM i momentem obrotowym równym 280 Nm.
Ale teraz firma tuningowa z Höri przedstawia najwyższe stadium rozwoju projektu opartego na najnowszym Volkswagenie Scirocco - SC350.
Podobnie jak wcześniej, tak i teraz litery SC pochodzą od nazwy modelu, który poddano tuningowi, a liczba umieszczona tuż za nimi określa moc auta. I tak 2-litrowy silnik, dzięki zabiegom przeprowadzonym przez specjalistów z firmy Sportec, generuje moc 350 KM i moment obrotowy o wartości 480 Nm.
Wartości te uzyskano dzięki przeprogramowaniu elektroniki silnika, zmodyfikowaniu układu paliwowego i zamontowaniu nowego układu wydechowego ze stali nierdzewnej, a także turbosprężarki Sportec z intercoolerem. By zaznaczyć swoją "obecność" pod maską silnika, Sportec wymienił oryginalną, plastikową osłonę jednostki napędowej na nową, wykonaną z włókna węglowego.
Naturalnie, tak poważnie zmodyfikowany układ napędowy wymaga również przystosowania do niego układu zawieszenia. I tak, wymieniono sprężyny, które nie tylko obniżyły samochód o 35 mm, ale również są doskonale dopasowane do układu DCC - amortyzatorów z elektronicznie regulowaną siłą tłumienia. Dodatkowo, nad efektywnym wykorzystaniem mocy, czuwa blokada mechanizmu różnicowego, opracowana przez inżynierów z firmy Sportec.
Z zewnątrz auto wyróżnia się 20-calowymi, jednoczęściowymi felgami aluminiowymi, na które założono opony o rozmiarze 245/30. Z kolei na pasażerów czeka wnętrze z elementami wykonanymi z włókna węglowego i komplet welurowych dywaników podłogowych, opatrzonych logo tunera.