Pakiet „Business” dostępny jest dla wszystkich wersji wyposażenia Tiguana: Trend&Fun, Truck&Field oraz Sport&Style. Oprócz rodzaju skrzyni biegów klienci mogą również wybierać pomiędzy napędem na jedną oś lub na cztery koła. W Polsce, w pierwszym półroczu tego roku, 82 procent kupujących Tiguana zdecydowało się na napęd 4Motion. Najbogatsza wersja Sport&Style miała największy udział w sprzedaży wynoszący ok. 70 procent.
„Mimo, że w segmencie małych SUVów Volkswagen Tiguan jako jeden z ostatnich otrzymuje homologację ciężarową, to model ten notuje bardzo dobre wyniki. W pierwszym półroczu tego roku w Polsce sprzedaliśmy 954 Tiguany, jest to aż o 87,80 procent więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Homologacja ciężarowa z pewnością będzie miała wpływ na dalszy wzrost udziału w rynku tego modelu” – powiedział Karol Obiegły Dyrektor Działu Samochodów Osobowych Volkswagen.
Volkswagen Tiguan dostępny jest w europejskich salonach od września 2007 roku i nieustannie cieszy się dużym zainteresowaniem klientów i uznaniem wśród dziennikarzy. Samochód zdobył wiele tytułów i nagród, m.in. zaraz po premierze został wybrany najlepszym SUVem w prestiżowym konkursie „Auto nr 1”, w którym o wyniku decydowało 40 milionów czytelników i ekspertów grupy „Auto Świat” z całej Europy.