W pierwszych sześciu miesiącach tego roku Samochody Użytkowe Volkswagen dostarczyły klientom o 32,1% samochodów więcej niż w roku ubiegłym – 196 000 pojazdów (2004: 148 300).
"Oferujemy rozwiązania na miarę dla niemal wszystkich potrzeb transportowych. Dzięki temu zdobywamy wciąż nowych klientów" – wyjaśnił dr Bernd Wiedemann, rzecznik zarządu.
W Europie do sukcesu samochodów użytkowych marki Volkswagen przyczynił się przede wszystkim model Caddy, którego sprzedaż wzrosła o 154% do 56 000 pojazdów (2004: 22 000) Także T5 i jego różne wersje, jak Multivan i California cieszyły się dużym zainteresowaniem. Klientom dostarczono o 26,8% samochodów więcej niż w roku 2004 (2005: 83 300; 2004: 66 000).
W Ameryce Południowej Samochody Użytkowe Volkswagen kontynuują swój sukces jako producent samochodów ciężarowych i busów. W tym regionie sprzedaż samochodów VW w klasach wagowych od 7 do 45 ton wzrosła o 12,3 % do 15 400 pojazdów (2004: 13 700). Na najważniejszym w tej części świata rynku – w Brazylii – Volkswagen z 33 % udziałem był liderem w segmencie od 7 do 45 ton.
W Polsce Samochody Użytkowe Volkswagena także odnoszą sukcesy. Po pierwszych 6. miesiącach 2005 roku sprzedaż osiągnęła liczbę 2 654 sztuk, co dało ponad 80% wzrost w stosunku do okresu analogicznego w ubiegłym roku. Wynik ten pozwolił zająć Volkswagenowi drugą pozycję na rynku, z dużą przewagą nad kolejnymi markami.