Kolejne 150.000 sztuk skrzyń tego typu zbudowano w fabryce koncernu w chińskim Dalian. Rozwiązanie Volkswagena wzbudziło sensację na rynku przekładni automatycznych, łącząc najwyższy komfort jazdy z oszczędnością paliwa i sportowymi osiągami. Pierwszy raz sześciobiegową skrzynię DSG zastosowano w seryjnej produkcji w Golfie R32 i Audi TT w 2003 roku. Przekładnia została bardzo dobrze przyjęta przez ekspertów oraz klientów i z roku na rok odnosiła coraz większy sukces na rynku.
Z biegiem czasu Volkswagen wprowadził skrzynię DSG do oferty niemal wszystkich produkowanych modeli.
W 2008 roku pojawiła się siedmiobiegowa wersja przekładni DSG współpracująca z małymi silnikami o mocy do 125 kW i momentem obrotowym silnika poniżej 250 Nm. W 2009 roku do rodziny dwusprzęgłowych skrzyń biegów Volkswagena dołączył model DQ500, pozwalający cieszyć się wygodą automatycznej przekładni również nabywcom bardzo mocnych aut (moment obrotowy do 500 Nm) takich jak Audi TT RS. W ten sposób Volkswagen przyczynił się do zmniejszenia zużycia paliwa i emisji zanieczyszczeń także przez pojazdy wyższych klas, zapewniając przy tym jeszcze lepsze osiągi.