...które w 2010 roku osiągnęły najlepsze wyniki pod względem jakości usług. Wśród laureatów znalazło się dwóch Partnerów Serwisowych z Polski. Członek Zarządu Koncernu ds. Sprzedaży Christian Klingler pochwalił wysokie zaangażowanie uczestników: Wyniki dotyczące zadowolenia klientów po ostatniej wizycie w warsztacie pokazują, że jakość pracy w warsztatach w ostatnich latach nieprzerwanie rosła.
Wysoka jakość usług jest podstawą zadowolenia klienta oraz jego przywiązania do marki i uznawana jest przez Volkswagena za jeden z głównych czynników wpływających na sukces.
Przede wszystkim jednak jakość serwisu przyczynia się do zapewnienia przyszłości firmom prowadzącym warsztaty. Właśnie te aspekty znalazły się w centrum uwagi, powołanego do życia w 2008 roku, plebiscytu Service Quality Award.
Także w tym roku w Wolfsburgu wybranych zostało 100 najlepszych partnerskich firm serwisowych z Europy oraz z Rosji i Turcji. Wśród nagrodzonych są także Partnerzy Serwisowi Volkswagena z Polski: Auto Viva z Warszawy oraz Staszak z Dusznik Wielkopolskich. Parter Serwisowy z Wielkopolski został uhonorowany w tym prestiżowym plebiscycie trzeci raz z rzędu.
Michael Horn, szef After Sales marki Volkswagen, powiedział podczas uroczystości wręczenia nagród: Poprawę odnotowaliśmy po raz kolejny przede wszystkim w kwestii redukcji ilości powtórnych napraw. Ponadto wszystkie nagrodzone firmy charakteryzuje konsekwentna orientacja na potrzeby klienta oraz osobiste zaangażowanie pracowników.
Kraje uczestniczące w konkursie: Niemcy, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Francja, Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy, Portugalia, Czechy, Szwajcaria, Holandia, Austria, Szwecja, Norwegia, Finlandia, Dania, Irlandia, Węgry, Słowenia, Słowacja, Rosja, Turcja, Chorwacja, Luksemburg, Polska, Grecja, Rumunia, Serbia, Czarnogóra, Wyspy Kanaryjskie.