... jako pojazd użytkowy, ale i jako auto rodzinne. Teraz powinien przekonać jeszcze szersze grono potencjalych nabywców, bo jest dostępny w wariancie BiuFuel z fabryczną instalacją LPG. Oznacza to, że klienci mogą obecie wybrać, czy wolą, by ich samochód zużywał olej napędowy, benzynę, gaz CNC czy LPG.
Caddy BiFuel oferuje korzyści w postaci obniżonej emisji CO2 i mniejszego zapotrzebowania na paliwo. Jego 1,6-litrowy, czterocylindrowy silnik o mocy 102 KM/75 kW potrzebuje ok. 10,3 l LPG na 100 km (w wariancie nadwoziowym typu furgon). Natomiast korzystając z benzyny Caddy BiFuel zużywa na tym samym dystansie 8 l paliwa. Caddy z instalacją LPG emituje również o 10% mniej CO2 w porównaniu z modelem wyposażonym w stosowny silnik benzynowy.
W Caddy BiFuel zbiornik na gaz o pojemności 44 l umieszczono pod podłogą. Wystarcza to, by przejechać około 430 km. Przy wykorzystaniu zbiornika na benzynę (pojemność 60 l) łączy zasięg zwiększa się do 1100 km.