komentarz: "Kosmiczna dziura turbinowa niepozwala bezpiecznie włączać sie do ruchu i wyprzedzać. Przed manewrem wyprzedzania lepiej przejść na tryb manualny i zaczynać z wyższych obrotów. Na plus działa to, że jednostka jest dobrze wyciszona."
skrzynia biegów
ocena:4
komentarz: "Bardzo szybka i cicha, ale przechodzenie z I biegu na wsteczny i spowrotem na ogół kończy sie przykrym "kopniakiem""
układ jezdny
ocena:5
komentarz: "Precyzyjny, przyjazny. System Kontroli Trakcji daje jechać."
układ hamulcowy
ocena:5
komentarz: "Wystarczający. Duża poprawa w porównaniu z poprzednim modelem."
widoczność
ocena:5
komentarz: "Okna mniejsze niż w poprzednim modelu, ale w praktyce to nie przeszkadza."
jakość wykończenia
ocena:3
komentarz: "Trzaski plastików to chyba przypadłość wszystkich nowych konstrukcji, ale w przypadku auta za 125 tys. zł. to chyba przesada."
ergonomia
ocena:4
komentarz: "Włącznik świateł awaryjnych powinien być bardziej "pod ręką""
wentylacja i ogrzewanie
ocena:4
komentarz: "Wyżej oceniam klimatronic w poprzednim modelu. Pomimo, że w nowym zastosowano klimatyzację dwustrefową jest ona mniej skuteczna."
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "Nic dodać, nic ująć."
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:3
komentarz: "Dobre wyciszenie silnika i układy jezdnego. We wnętrzu słychać dokuczliwe trzaski i piski karoseri i plastików. Chwilami mam wrażenie, że za cieżką kasę kupiłem "Żuka""
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "8,5 litra ropy w warszawskich korkach, z automatem i włączoną klimą i światłami uważam za wynik b. dobry. Na trasie można sępiąc uzuskać ok 6 litrów."
niezawodność
ocena:5
komentarz: "Nide wiem jeszcze, ale mam nadzieję...."
stosunek ceny do jakości
ocena:4
komentarz: "Gdyby nie te trzaski byłoby super. To auto po dopracowaniu nie będzie ustępowało Audi"
Podsumowanie:
"Piękne, dobre auto. Jeśli bym miał w nim coś zmienić, to na rynek Polski dałbym tradycyjną antenę do radia. Ta w szybach nie daje czystego odbioru. Moje auto ma jasne wnętrze, ale żaluzja bagażnika jest dostępna tylko w czerni. To psuje efekt i niepotrzebnie dogrzewa auto latem.
Panowie z Volkswagena, zróbcie coś z radiem! Wstyd, żeby taka marka żądała dopłaty do zwykłego, wartego 300zł radia w wysokości 2300zł! Jeśli się nie chce tego "wynalazku", dostaje się auto z obrzydliwym pudłem wypełniającym otwór 2DIN. Po samodzielnym montarzu niefirmowego radia, całość wygląda żałośnie, zwłaszcza w droższych wersjach wyposarzenia."