silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 3 | komentarz: "Kosmiczna dziura turbinowa niepozwala bezpiecznie włączać sie do ruchu i wyprzedzać. Przed manewrem wyprzedzania lepiej przejść na tryb manualny i zaczynać z wyższych obrotów. Na plus działa to, że jednostka jest dobrze wyciszona." | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "Bardzo szybka i cicha, ale przechodzenie z I biegu na wsteczny i spowrotem na ogół kończy sie przykrym "kopniakiem"" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Precyzyjny, przyjazny. System Kontroli Trakcji daje jechać." | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Wystarczający. Duża poprawa w porównaniu z poprzednim modelem." | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Okna mniejsze niż w poprzednim modelu, ale w praktyce to nie przeszkadza." | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "Trzaski plastików to chyba przypadłość wszystkich nowych konstrukcji, ale w przypadku auta za 125 tys. zł. to chyba przesada." | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "Włącznik świateł awaryjnych powinien być bardziej "pod ręką"" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "Wyżej oceniam klimatronic w poprzednim modelu. Pomimo, że w nowym zastosowano klimatyzację dwustrefową jest ona mniej skuteczna." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "Nic dodać, nic ująć." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "Dobre wyciszenie silnika i układy jezdnego. We wnętrzu słychać dokuczliwe trzaski i piski karoseri i plastików. Chwilami mam wrażenie, że za cieżką kasę kupiłem "Żuka"" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "8,5 litra ropy w warszawskich korkach, z automatem i włączoną klimą i światłami uważam za wynik b. dobry. Na trasie można sępiąc uzuskać ok 6 litrów." | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "Nide wiem jeszcze, ale mam nadzieję...." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "Gdyby nie te trzaski byłoby super. To auto po dopracowaniu nie będzie ustępowało Audi" |
|
"Piękne, dobre auto. Jeśli bym miał w nim coś zmienić, to na rynek Polski dałbym tradycyjną antenę do radia. Ta w szybach nie daje czystego odbioru. Moje auto ma jasne wnętrze, ale żaluzja bagażnika jest dostępna tylko w czerni. To psuje efekt i niepotrzebnie dogrzewa auto latem.
Panowie z Volkswagena, zróbcie coś z radiem! Wstyd, żeby taka marka żądała dopłaty do zwykłego, wartego 300zł radia w wysokości 2300zł! Jeśli się nie chce tego "wynalazku", dostaje się auto z obrzydliwym pudłem wypełniającym otwór 2DIN. Po samodzielnym montarzu niefirmowego radia, całość wygląda żałośnie, zwłaszcza w droższych wersjach wyposarzenia." |