komentarz: "Elastyczny , dynamiczny , jak się dba o olej i o ciśnienie robocze oleju ( zawór nadmiarowo ciśnieniowy ) to silnik nie do zajechania ."
skrzynia biegów
ocena:4
komentarz: "bez zarzutu , ew. brak 6 biegu"
układ jezdny
ocena:5
komentarz: "zawieszenie bardzo trwałe "
układ hamulcowy
ocena:5
komentarz: "bdb hamulce "
widoczność
ocena:5
komentarz: "bez zarzutu "
jakość wykończenia
ocena:4
komentarz: "auto z lat 90-tych więc nie ma się czego czepiać"
ergonomia
ocena:4
komentarz: "nie narzekam jest ok."
wentylacja i ogrzewanie
ocena:4
komentarz: "ogrzewanie bdb , klima przy tak sporym aucie czasami się nie wyrabia "
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "wzorowo"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:5
komentarz: "z tym silnikiem , na luzie często trzeba dodać gazu spoglądając na obrotomierz bo silnika nie słychać"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:4
komentarz: "Przy normalnej jeździe na trasie 120-150 zużycie 9,5L. benzyny / 11 L. Gazu w mieście 11 L. benzyny / 13 L Gazu.
"
niezawodność
ocena:5
komentarz: "Nie narzekam - Dbam to mam "
stosunek ceny do jakości
ocena:4
komentarz: "auta za naprawdę niewielkie pieniądze - komfort i bezpieczeństwo za niewielką kasę "
Podsumowanie:
"jak czytam że komuś pali 16 lub 18 litrów to zastanawiam się w jakich zawodach biorą udział ci kierowcy . Sportowa jazda musi kosztować .
Przy normalnej jeździe na trasie 120-150 zużycie 9,5L. benzyny / 11 L. Gazu w mieście 11 L. benzyny / 13 L Gazu.
Jak ktoś startuje od przysłowiowych świateł do świateł z gazem w podłodze , a tak idzie - bo auto ma czym się odpychać , to niech nie lamentuje że pali 20 L. w mieście.
Dla mnie najważniejsza jest kultura pracy tej jednostki oraz niezawodność . Auto mam 3 lata i zrobiłem 100 tys. km.
Polecam wszystkim właśnie taką jednostkę napędową ( 2.0 / 115 KM nie jedzie przy tej wadze auta 1750 KG , a Diesle 110 KM mają relatywnie dwa razy więcej przejechane co widać po wnętrzu , bo liczniki to inna bajka !!! )"