silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "SŁABO WKRĘCA SIĘ OD WOLNYCH OBROTÓW DO OK2500 PÓŹNIEJ OK" | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "ZA KRÓTKIE BIEGI 1,2,3 POLECAM AUTOMAT" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "REWELACJA NA POLSKIE DROGI ,TEREN I SZYBKĄ OSTRĄ JAZDĘ" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "AŻ ZA SKUTECZNY ZDANIEM PASAŻEREK" | |
widoczność | ocena: 3 | komentarz: "W KOŃCU TO DUŻE AUTO .KONIECZNE CZUJNIKI PARKOWANIA" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "WZOROWA ,NIECH SIĘ INNI UCZĄ" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "OCENA 7 .IDEAŁ PLUS MILE ZASKAKUJĄCE DODATKI,HAMULEC RTĘCZNO/NOŻNY WYMAGA PRZYZWYCZAJENIA" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "SPRAWDZONE W POŁUDNIOWYM KLIMACIE ZIMA NIE WIEM" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "PRZY MAKSYMALNEJ PRĘDKOŚCI SŁYCHAĆ SZUMY POWIETRZA I OPON" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "A KTO POWIEDZIAŁ ZE MA BYĆ TANIO 10.2 L/100 KM DANE Z11 TYS KM" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "BRAK USTEREK.ZEGAR POKŁADOWY SPIESZY" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "NIC TAŃSZEGO W TEJ KLASIE AUT NIE MA" |
|