silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "Ekstra odgłos, jak na takie małe g... całkiem dynamiczny." | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "Super." | |
układ jezdny | ocena: 2 | komentarz: "Raczej średnio. Zawiecha starego typu - za Chiny tego nie można ogarnąć." | |
układ hamulcowy | ocena: 3 | komentarz: "Do zniesienia, ale trochę kłopotliwy w obsłudze." | |
widoczność | ocena: 3 | komentarz: "Do tyłu kiepska, reszta średnio." | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "W dobrym garbie drzwi lepiej się zamykają niż w kilkuletnim "poldku";)." | |
ergonomia | ocena: 3 | komentarz: "Wszystko pod ręką (bo i mało co jest:))." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 1 | komentarz: "Ech, do dupy..." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 3 | komentarz: "Z przodu spox, z tyłu nie bardzo, ale mnie co to obchodzi, hehe..." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "Na trasie na dłuższą metę trochę męczące, ale w końcu taki już urok garba... Dźwięk silnika wspaniały." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 2 | komentarz: "To droga zabawa, ja niby nie pakowałem tak dużo (ale też trochę;(), ale wtedy z kolei miałem strasznego parcha." | |
niezawodność | ocena: 3 | komentarz: "Jak na takiego antyka to wporzo." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 3 | komentarz: "Droga fura, a masa kłopotów." |
|
"Garbus to ekstra samochodzik, ale jeśli ma się kasę. Jedno jest pewne - to auto nie nadaje się do jazdy przez cały rok bo ogrzewanie ma do kitu (jeśli w ogóle posiada), a przede wszystkim na maxa kwitnie po każdej zimie, niestety na rdzę nie ma siły. To samochód stary więc trzeba się liczyć z tym, że będzie lubił się psuć, chociaż mój akurat właściwie nie dokuczał, ale za to strasznie rdzewiał. Natomiast na sezon - miodzio!" |