silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Bardzo pozytywne wrażenia, elastyczny i mocny zwłaszcza ze sprawną sprężarką" | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "Trochę mało precyzyjna wymaga przyzwyczajenia" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Jak na konstrukcję z lat 90 znakomicie się prowadzi. Pewnie i precyzyjnie" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Hamulce są bardzo dobre. Wentylowane tarcze z przodu i zwykłe z tyłu zatrzymują auto sprawnie. Jedyny mankament to ręczny." | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "Wymaga przyzwyczajenia. Małe szyby i nadwozie coupe nie zapewnia takiej widoczności jak w standardowych autach" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "Wykończenie którego nie powstydził by się żaden z nowych samochodów. Miękkie tworzywa i dobrze spasowane." | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "Wszystko jest tam gdzie trzeba." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "Standardowo przy VW znakomite. Klimatyzacja działe bez zarzutu." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "Kierowca i pasażer mają dużo miejsca z tyłu symboliczne 2 miejsca." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "We wnętrzu jest stosunkowo cicho. Jednak specyfika auta sportowego daje się we znaki (słychać pracujęce sztywne zawieszenie). Silnik na wysokich obrotach brzmi rewelacyjnie." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "Pali od 9-11 litrów w mieście w trasie litr, dwa mniej. Częsci dostępne ale niektóre elementy są drogie i trudno dostępne. Ale auto jest warte wyrzeczeń." | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "Jeśli dbasz jeżdzisz, jeśli nie tyko patrzysz i zbierasz kasę na naprawy. Ogólnie przy zachowaniu pewnych reguł mało awaryjny." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Za niewygurowaną cene można mieć wyjątkowe auto, które wyróżnia się z tłumu i zapewnia odpowiedni poziom adrenaliny." |
|