komentarz: "silnik kulture ma zadną ale bardzo mało pali i jest w miare dynamiczny"
skrzynia biegów
ocena:3
komentarz: "mnie akurat wchodza biegi dosc trudnawo ale wiem ze to nie jest standard"
układ jezdny
ocena:4
komentarz: "niezłe choc twardawo"
układ hamulcowy
ocena:4
komentarz: "dobry"
widoczność
ocena:4
komentarz: "dobra choc do tyłu bardzo szerokie słupki w wersji 3D ograniczają pole widzenia"
jakość wykończenia
ocena:4
komentarz: "to jest faktycznie wysoki poziom"
ergonomia
ocena:4
komentarz: "dobra, choc regulacja nawiewów jest za pośrednictwem maleńkich pokrętełek"
wentylacja i ogrzewanie
ocena:3
komentarz: "oki"
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:2
komentarz: "z tyłu miejsca jest zero"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:3
komentarz: "dobre"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:4
komentarz: "pali naprawde niewiele, średnio po mieście i na trasie 7.4l/100km"
niezawodność
ocena:1
komentarz: "Szkoda ze nie ma skali od 0..., wtedy dałbym zero."
stosunek ceny do jakości
ocena:2
komentarz: "wielu ludzi widzi kult znaczka VW dopóki go nie nabędzie potem może byc juz tylko gorzej"
Podsumowanie:
"Mój Golf zepsuł sie 11 razy. To absoltuny hit pod względem awaryjności.
Poszły 3 cewki na 3 cylindrach, moduł sterujący systemem ABS, rozsypał sie napinacz paska rozrządu, dwa razy strzelił wyłącznik świateł stop, czujnik cisnienia w kolektorze ssącym, pekły obejmy mocujące rurę wydechową uszkadzając tłumik drgań czyli tzw. siatkę. Dla zainteresowanych podam ze auto jest zadbane, bezwypadkowe oraz było serwisowane do czasu az mechanicy zaczeli wystawiac fv po gwarancji za wymiane zarówki w tylnym kloszu o wartości 79zł brutto.
Powiem tak pomimo wielu ah i oh na temat VW powiem szczerze to najwiękze gówn... jakie miałem, a miałem juz w sumie 17 aut z tego 9 nowych.
"