silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "W dolnym zakresie obrotów jest troche mułowaty, wiec do wyprzedzania konieczna jest redukcja (w końcu to nie turbodiesel). Ciągnie już od 3k obr, ale wtedy robi się głośny. Ogólnie jednak nie ma się do czego przyczepić." | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "Długi skok lewarka, nieprecyzyjna praca, pozatym OK." | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Świetny kompromis między komfortem a prowadzeniem. Na standardowych amorkach buja się lekko jak statek nie trzęsąc pasażerami jak to mają w zwyczaju auta niemieckie." | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Żyleta" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "Bardzo dobra. Nie ma 5 tylko za to, że do tyłu nie widać końca samochodu i dopuki się go nie pozna można w coś przyłożyć. W zasadzie 4+" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "Taka sobie. Plastiki trzeszczą i skrzypią, nie są też idealnie pasowane. Podobno poprawili to w samochodach po faceliftingu." | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "Wszystko w zasięgu ręki." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "Nagrzewnica działa szybko, ale nie ma nawiewów dla pasażerów, nawet na nogi." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "Oooolbrzymia." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 2 | komentarz: "Kiepska. Może SRI i STI mają lepsze wygłuszenie, ale w GRI słychać nie tylko silnik, ale i zawieszenie i opony i te skrzypiące plastiki. Wole nie myśleć jak jest w GL :)" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "Żre paliwko, żre - w mieście nawet 10 litrów, na trasie 7-7,5. Ale jak chcesz jeździć tanio to kup 1.9 D lub TD." | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "Jak to w starym aucie, tu spali trochę oleju, tu coś wycieknie, jednak nic z czym nie można by sobie poradzić. Najważniejsza rzecz to w pełni ocynkowana buda która nie ma prawa rdzwieć, no chyba, że był walony." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Ceny tych aut są bardzo niskie, więc piąteczka." |
|