Wprowadzona na rynek w 2000 roku topowa limuzyna Peugeota miała za zadanie przełamać złą passę, jaka dotknęła jej poprzednika. Model 607 jest nieporównywalnie bardziej wyrazisty od 605 i sprawia wrażenie dostojniejszego. Oczywiście wszystkie zmiany wyszły tej limuzynie na dobre, jednakże wieloletnie przyzwyczajenia klientów nie łatwo zmienić, dlatego też niemiecka konkurencja nadal cieszy się większą popularnością. Mimo wszystko samochód jest godny polecenia, a jego posiadacz z pewnością zostanie zauważony na ulicy.
W 2002 roku Philippe Couesnon ustanowił światowy rekord przy pomocy nieco zmodyfikowanego Peugeota 607 (auto miało inny fotel kierowcy, dodatkowe zegary pomiarowe, zbiornik mieszczący 215 l paliwa i dodatkowe reflektory) – w 4888 godzin przejechał nim 500 000 kilometrów.
Jak donosi Auto Bild przyszłość Peugeota 608 nareszcie nabiera realnych kształtów. Francuska marka odłożyła na jakiś czas na półkę plany produkcyjne nowego okrętu...
czytaj dalej
W sierpniu tego roku francuski koncern poinformował o wprowadzeniu do sprzedaży następcy modelu 407, który zgodnie z nazewnictwem firmy Peugeot otrzyma oznaczenie 408....
czytaj dalej
Trzymilionowy samochód, wyposażony w filtr cząstek stałych (FAP), model 207 1,6 HDi został właśnie wyprodukowany w fabryce PSA Peugeot Citroen w Poissy, we Francji....
czytaj dalej
Flagowa limuzyna firmy Peugeot, czyli model 607 dostępny był do tej pory z dwoma jednostkami napędowymi (...) Obecnie zapowiedziana została jednak premiera trzeciego...
czytaj dalej
W styczniu 2001 Peugeot wprowadził na rynek swój nowy okręt flagowy, czyli model 607, który ma konkurować samochodami z "górnej półki" klasy średniej...
czytaj dalej