W 2004 roku model 406 został zastąpiony przez Peugeota modelem 407, zbudowanym na płycie podłogowej wykorzystywanej m.in. w Citroënie C5. 407 to samochód klasy średniej o dość wysokim standardzie technicznym.
W crash testach Euro NCAP zdobył najwyższą liczbę pięciu gwiazdek. Dostępny jest jako czterodrzwiowy sedan, kombi z możliwością zamontowania obszernego szklanego dachu i coupé.
W sierpniu tego roku francuski koncern poinformował o wprowadzeniu do sprzedaży następcy modelu 407, który zgodnie z nazewnictwem firmy Peugeot otrzyma oznaczenie 408....
czytaj dalej
Peugeot prezentuje model 407 Coupe MY2010 z dwiema nowymi jednostkami wysokoprężnymi, opracowanymi w kooperacji z Fordem. Nowa jednostka 3.0 V6 HDi zastąpi silnik 2.7...
czytaj dalej
Peugeot zmodyfikował bazową wersję modelu 407 sedan i SW w celu ograniczenia zużycia paliwa i emisji CO2. Znany silnik HDi o pojemności 1.6-litra rozwija, tak jak...
czytaj dalej
Korzystając z wielu ewolucji technicznych nowy Peugeot 407 w wersji 1,6 l HDi FAP 80 kW (110 KM) sedan i SW wskazują obecnie zużycie paliwa jedynie na poziomie 4,9 l...
czytaj dalej
Trzymilionowy samochód, wyposażony w filtr cząstek stałych (FAP), model 207 1,6 HDi został właśnie wyprodukowany w fabryce PSA Peugeot Citroen w Poissy, we Francji....
czytaj dalej
Model 407 znamy od 2004 roku, kiedy to w Genewie nastąpił debiut francuskiego auta klasy średniej. W oczekiwaniu na zupełnie nowego następce 408, Peugeot postanowił...
czytaj dalej