...nowy motor otrzymał także bezpośredni wtrysk paliwa common rail trzeciej generacji.
Dwie turbosprężarki pozwalają wykrzesać moc 240 KM i maksymalny moment obrotowy 450 Nm, który dostępny jest w przedziale od 1 600 do 3 600 obr./min.
Nowy silnik zostanie zestopniowany z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmie 7,7 sekundy, a prędkość maksymalna wyniesie 240 km/h.
Pomimo wyższej mocy, nowy diesel będzie bardziej wydajny paliwowo i ekologicznie. Producent podaje, że średnie spalanie będzie utrzymywało się na poziomie 7,2 litra/100 km, a emisja CO2 wyniesie 189 g/km.
Drugą nowością jest diesel 2.0 HDi o mocy 163 KM i maksymalnym momencie obrotowym 340 Nm. Napęd przenoszony jest za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej. Sprint do „setki” zajmie 9,1 sekundy, podczas gdy wskazówka prędkościomierza dotrze do wskazania 220 km/h. Wszystko to przy średnim spalaniu na poziomie 5,2 l/100 km.