Flagowa limuzyna firmy Peugeot, czyli model 607 dostępny był do tej pory z dwoma jednostkami napędowymi.
Są nimi - 2,2-litrowy silnik HDi o mocy 133 KM oraz 3,0-litrowy silnik V6 o mocy 207 KM. Obecnie zapowiedziana została jednak premiera trzeciego motoru. Ten czterocylindrowy, szesnastozaworowy silnik ma pojemność skokową 2230 cm³ i osiąga moc 116 kW (158 KM). Maksymalny moment obrotowy 217 Nm uzyskuje on przy 3900 obr/min. Według zapewnień producenta przebieg momentu obrotowego zapewni autu bardzo dobrą elastyczność. Ten bardzo cichy silnik w połączeniu z 5-biegową ręczną skrzynią sprawia, że długa na 4,87 m limuzyna przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,6 sekundy.
W niedługim czasie dostępna będzie także automatyczna przekładnia Tiptronic, dzięki której sprint do setki zajmie Peugeotowi 11,5 sekundy. Prędkość maksymalna dla modelu z ręczną skrzynią wynosi 220 km/h, dla wariantu z automatyczną 213 km/h. Zużycie paliwa producent określa na 9,2 litra na 100 kilometrów. Nowy silnik w połączeniu z przekładnią ręczną spełnia normę D4 dotyczącą emisji substancji szkodliwych.