Atrakcyjność Nowego C3 potwierdzają wskaźnik pozyskania nowych klientów wynoszący 60%, zdobycie ponad 25 nagród prasy międzynarodowej, przewaga sprzedaży bogatych wersji wyposażenia, czy wreszcie średnia ocena 4,7 na 5 gwiazdek wydana przez klientów na portalu Citroën Advisor.
Wprowadzony do sprzedaży w listopadzie ubiegłego roku Nowy C3 osiągnął już sprzedaż 100 000 sztuk. W efekcie zamówienia na C3 w Europie wzrosły o 70% w pierwszym kwartale tego roku w porównaniu do pierwszego kwartału roku 2016. Nowa generacja C3 potwierdza tym samym swoją pozycję bestsellera w gamie samochodów marki Citroën.
Ten znakomity wynik sprzedaży i atrakcyjność Nowego C3 potwierdzają fakty:
- Pozyskanie nowych klientów: 60% klientów indywidualnych, którzy skorzystali z opcji oddania poprzedniego samochodu w rozliczeniu, zostało pozyskanych od innych marek (bilans samochodów przyjętych w rozliczeniu z 5 krajów europejskich,
- Wybory klientów podyktowane możliwościami personalizacji, wyposażeniem oraz nowoczesnymi technologiami, świadczące o zakupie pod wpływem emocji:
- prawie 50% sprzedanych samochodów stanowi wersja z najbogatszym wyposażeniem (Shine)
- ponad 60% sprzedaży stanowią wersje z dwukolorowym nadwoziem
- ponad 60% sprzedanych samochodów jest wyposażonych w Airbump®
- ponad 30% sprzedanych samochodów z opcjonalnym wystrojem wnętrza,
- W rankingu na stronie Citroën Advisor, przyznana średnia ocena produktu wyniosła 4,7 na 5 gwiazdek (średnia ocena w 7 krajach europejskich),
- Ponad 25 nagród przyznanych w całej Europie, takich jak prestiżowa nagroda BBC Top Gear - Best Cars (w kategorii ‘best urbanite’) w Wielkiej Brytanii, tytuł Samochodu Roku w Grecji, czy też nagroda Red Dot design Award przyznana przez międzynarodowe jury.