Citroën C6 to limuzyna należąca do wyższej klasy średniej, która swą premierę miała na Genewskim Salonie Samochodowym w 2005 roku. Kontynuuje tradycję dużych limuzyn produkowanych przez Citroëna, takich jak DS, CX czy XM, co można zauważyć m.in. w sposobie, w jakim zaprojektowano nadwozie. C6 bazuje na przedłużonej płycie podłogowej modelu C5.
Limuzyna ta osiągnęła bardzo dobre wyniki w crash testach przeprowadzanych przez Euro NCAP i jako pierwsze auto w historii zyskała najlepszą notę w kategorii ochrony przechodniów. C6 znajduje uznanie nie tylko wśród biznesmenów, swoim oficjalnym pojazdem uczynił ją np. francuski prezydent Jacques Chirac.
Tuningową firmę LOMA-Performance zainspirował sławny Boeing Air Force One prezydenta USA. Zaproponowała więc stylowe kolory nadwozia dla standardowej Corvetty C6 (matowa czerń, ...
czytaj dalej
Ciroen "rośnie w siłę" wprowadzając na rynek nowy silnik V6 HDi 240 FAP, najmocniejszy Diesel w całej historii marki, który potęguje uznane już, mocne atuty...
czytaj dalej
Francuski producent uzupełnia ofertę jednostek napędowych o nowy silnik 3.0 HDi V6 o mocy 240 KM. Nowa, topowa jednostka będzie napędzała modele C5 i C6 i zastąpi...
czytaj dalej
Do grona klientów Citroena dołączyli kolejni znani i lubiani Polacy. Nowego Citroena C5 wybrał Leszek Blanik, złoty medalista z Pekinu, który na zakup samochodu...
czytaj dalej
Podczas genewskiego salonu samochodowego 2007 odbyła się światowa premiera dwóch nowych samochodów Citroëna: sportowo-użytkowego modelu SUV C-Crosser oraz nowego...
czytaj dalej
W sytuacji bardzo zróżnicowanego rynku motoryzacyjnego w skali światowej marka Citroën wykazała dużą aktywność i osiągnęła dobre wyniki na wielu rynkach. Rok 2006...
czytaj dalej