Flagowa limuzyna francuskiego producenta oznaczona jako C5 wprowadzona została na rynek w 2001 roku z zamiarem zastąpienia dwóch modeli jednocześnie. Chodzi tu zarówno o Xantię, jak i XM. Jest to rzadko spotykane rozwiązanie, ponieważ oba samochody należą do innych segmentów, a tym samym różnią się dość znacznie. Niemniej jednak C5 to bardzo udany wygodny samochód, który nabyć jako limuzynę lub kombi.
Szeroka gama silników, kilka wersji wyposażenia, czy w końcu komfortowe, hydropneumatyczne zawieszenie drugiej generacji sprawiają, że C5 to bardzo interesujący, żeby nie powiedzieć kuszący samochód. Standardowo wyposażono go w takie rozwiązania jak: ESP, ASR, ABS, siedem poduszek powietrznych i alarm niezamierzonego przekroczenia linii.
C5 X to połączenie sedana, kombi i SUV-a. Jest to przyszłościowa koncepcja na ciągle zmieniającym się rynku, gdzie klienci oczekują wszechstronności, oryginalnej...
czytaj dalejCitroen kontynuuje międzynarodową ofensywę w segmencie SUV-ów i prezentuje dziś europejską wersję nowego C5 Aircross. Flagowy SUV nowej generacji, spójny z koncepcją najnowszych ...
czytaj dalejSalon Samochodowy w Szanghaju będzie miejscem światowej premiery francuskiego SUV-a nowej generacji. Będzie to Citroen C5 Aircross. Konstruktorzy czerpali inspirację bezpośrednio ...
czytaj dalejCitroen to marka, która dynamicznie się rozwija, czego dowodem są m.in. zwycięstwa w wyścigach WTCC. Salon samochodowy we Frankfurcie będzie doskonałą okazją do publicznej ...
czytaj dalejCitroen chce za wszelką cenę przedłużyć życie rynkowe modelu C5 obecnej generacji, który zadebiutował siedem lat temu. W tym celu francuska firma opracowała nową odmianę ...
czytaj dalejStyl modeli Citroen C5 i C8 zmienia się odzwierciedlając aktualne tendencje oraz ambicje marki. Zmiany dokonują się w kierunku nowoczesności i elegancji, podkreślając osobowość ...
czytaj dalej