Silnik benzynowy 1.6i 16V THP o mocy 155 KM zastąpi jednostkę 2.0i 16V rozwijającą 143 KM, podczas gdy nowy diesel 2.0 HDi 16V produkujący 160 KM będzie oferowany w miejsce jednostek 2.0 HDi 16V (140 KM) oraz 2.2 HDi 16V (173 KM).
Turbodoładowany benzynowy silnik o pojemności 1.6-litra osiąga 240 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 1 400 obr./min. W porównaniu do poprzednika, nowa jednostka jest o 8 procent mocniejsza, o 18,5 procenta bardziej oszczędna i o 16 procent bardziej wydajna ekologicznie.
Z kolei wysokoprężny motor 2.0 HDi 16V wytwarza aż 340 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 2 000 obr./min. i jest przy tym nieco bardziej oszczędny od stosowanego do tej pory silnika o mocy 140 KM. Jednocześnie emisja CO2 spadła ze 153 do 147 g/km.
Wersje Exclusive sprzedawane na rynku brytyjskim otrzymają zintegrowany system Bluetooth oraz wejścia USB.